Lakritspastiller

Hemma från en förmiddag med bus på öppna förskolan, lunch och promenad i det underbara höst/vinter vädret. Såhär kan en helt vanlig fika på öppna förskolan se ut. En bär prinsess klänning, en ligger på golvet, en ligger på sne och mammorna får sitt efterlängtade kaffe


Man blir trött av en förmiddag ibland alla barn och just nu känner jag mig som Milo gjorde på vägen hem. Ska göra ett försök att rycka upp mig med lite träning och sen fixa till mig för middag på stan!



Om det är någon mer än jag där ute som är svag för godis, gärna lakrits. Så vill jag tipsa om dess lakritspastiller. Smakar inte alls som godis så förvänta er inte det. Men smakar lakrits och stillar det värsta godissuget. Perfekta att ha hemma

Finns på nätet (tex lchfbutiken) eller i affärer som säljer lchf produkter. Jag har turen att vår närbutik, ica supermarket vallhamra torg, gör det


från lchfbutiken.se 

Hårda pastiller helt utan tillsatser, socker eller sötningsmedel.

Innehåll: extrakt från äkta lakritsrot från ekologiska odlingar.
En ask innehåller 25g = 6,5g kolhydrater i hela asken (ca 90 pastiller)



Kommentarer
Postat av: Annica

Jag tycker mycket om lakrits och choklad!

Jag gillar dina inspirerande recept och tips på vad man kan äta - utan socker ; )

Kram på dig

Annica

2011-11-16 @ 18:36:33
Postat av: Anna

Jag köpte dessa för ett tag sedan och gillade inte dem :/

2011-11-17 @ 12:41:20
URL: http://overenskommelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0