Pastasallad Italien

Dagen började med ytterligare ett besök hos läkarn. Inte fått behålla så mycket av pencelinen så öroninlamationen vill inte försvinna. Skall testa en ny variant nu, hoppas det går bättre. Gör så satans ont =(

Efter det fick vi finbesök av Milo och hans mamma och mormor. Var desto trevligare! Inte en enda bild tog jag, klantigt värre! Han är så snäll lillkillen och bara sover, äter, bajsar, pruttar och gör roliga grimaser...precis som bebisar ska =)

Lunchen bestod av en pasta sallad som blev lite italiensk inspirerad och innehöll det som skafferiet hade att erbjuda

Pastasallad Italien
Koka pasta skruvar och rör i oliv tapenad. Blanda med finstrimlad rödlök, gröna oliver, stora kapris, soltorkade tomater, blandsallad och knaperstekt bacon.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej! Jag tog lite bilder, titta in senare ikväll så kanske jag hunnit blogga. =)

Tack för idag. Kanske ses imon med då.

Kram!

2010-12-28 @ 18:58:04
URL: http://jessicaspace.devote.se/
Postat av: Lisa

Det skall jag göra! Så dumt att man inte kan ta bilder från din blogg =(

2010-12-28 @ 19:05:16
URL: http://lisasgodbitar.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ja, jag vet inte varför det är så. Det är väll devote som bestämt att de ska va så.

Nu har jag lagt in två bilder iallfall,

kram

2010-12-28 @ 20:44:29
URL: http://jessicaspace.devote.se
Postat av: Carina

Hej och tack för en god lunch och en trevlig eftermiddag med uppträdande med både sång o dans =)

Kram Carina

2010-12-29 @ 10:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0