Kokta rödbetor

Dagens äventyr blev en lång och långsam promenad genom östra delarna av göteborg med många välbehövliga pauser. Till sällskap hade jag Wilma, Jessica och Milo

Lunch på ett av mina favoritställen - http://www.masalakitchen.se/nobelplatsen/


Glass på lejonet och björnen som fått sig ett rejält lyft. Tyvärr har min abosluta favorit glass, vit choklad, försvunnit *snyft*. Testade en med kolasås och jordnötter, inget att klaga på där. Man måste dock vara ett sötmonster som jag för söt var bara förnamnet


Wilma spexar framför vårt förra boende i Lunden

Åskvärme mötte oss vid härlanda tjärn på vägen hem. Hindrade inte alla från kasta av sig kläderna


Vem vill bada?


Trodde inte det skulle bli mer action än såhär men när kameran åkte i väskan tog sig Wilma ett dopp som utlovat


Väl hemma blev det grillmiddag på det. Grillad karre, fullkornspasta med pesto och smulad fetaost. Dagens godaste - kokta rödbetor med smör och salt...en av alla sommar favoriter. Magnus har planterat egna i år, skall bli spännande att se resultatet av det




 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0