26 dagar kvar

Nu skippar vi den tråkiga vecko räkningen och räknar dagar. 26 dagar till beräknad födsel.



Mår väldigt upp och ner just nu. Dagarna består av både bra och dåliga stunder. Är så otroligt tacksam att jag har mina älskade vänner så nära så jag kan passa på att njuta av de bra stunderna i deras sällskap. Dagarna går mycket fortare med lite sällskap och aktiviteter. Igår bjöd Lina på en supergod frukost och idag serverar Jessica lunch, lyx!

Frukost hos Lina och Vincent


Tjockis jag och skruttan


Vincent som precis fyllt 3 år


Milo och Wilma slappade lite framför tv:n

Kommentarer
Postat av: Ramona

Vilken otroligt vacker mage du har! WOW

Är också gravid och har BF 6 juli.



Du har en mysig blogg och jag kikar in lite titt som tätt här. Ha en trevlig dag.

2011-05-26 @ 11:09:21
URL: http://karlekensbrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0