Lördag

Igår fick jag en mumsig middag serverad av Carro i sällskap av tjejerna och barn. Middagen avslutades med en underbar saffranspannkaka, mums va gott det är!

Idag blir det grillning och melodifestival hos oss. Har testat mig på att göra Mats&Kjells vanlilj parfai som vi åt under "halv åtta hos mig" veckan. Skall bli kul att se om den blir lika lyckad. Resultat och recept kommer senare


Kom igen och stelna nu....


Tur var hade jag jordgubbar kvar sen igår. Dom gjorde sig mycket bra tillsammans med att slicka skålen


Snabbt mellanmål i hopp om att få lite ork att städa. För er som är oroliga över om jag äter för mycket ägg så har ni rätt. Jag är helt klart äggberoende....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0