Halv åtta hos oss

Då var det dax! Tv 4 kl halv åtta måndag-torsdag. Hoppas vi kan roa några =) Håller också tummarna att jag utstrålar något mer än bara illamående. Maximal otur att må så dåligt just under denna upplevelsen men det var ändå roligt att gjort det.

Själv ser jag mest fram emot att se onsdagens avsnitt då underbara Mats och Kjell är värdar, utan att veta hur deras dag var så garanterar jag er underhållning i det programmet =) Härligare människor får man leta efter

Nu kan man även läsa recept på tv 4 hemsida. Lite skumt att se sig själv på bild. Kändislivet hade inte varit nått för mig men nu är man en erfarenhet rikare

http://www.recept.nu/1.315899/2011/01/10/halv_atta_hos_mig



Kommentarer
Postat av: Jessica

Bra jobbat! =)

2011-02-21 @ 21:02:19
URL: http://jessicaspace.devote.se
Postat av: Mia

Härligt att det äntligen blev halv åtta hos er. Kul att det gick så bra och att vi kände igen er. Förrätten har man ju haft nöjet att äta, så det vattnades i munnen när man såg bilderna. Varmrätten såg oxå snygg ut - det blir till att tänka på klockan en annan gång. Sist och klart snyggast igår var efterrätten - om man bortser från värdparet =)

2011-02-22 @ 08:25:57
Postat av: Carro

Du ser oförskämt pigg å fräsh ut, inte en minsta misstanke om att du mådde som du gjorde!

2011-02-22 @ 08:39:02
Postat av: lisa

Mamma - klockan struntar vi i, vi är ju trotts allt amatörer =)



Carro - Söt du e! Tycker jag såg lite blev ut och var lite tyst men bättre än väntat

2011-02-22 @ 10:47:23
URL: http://lisasgodbitar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0