Hårdonut

Idag tog jag mig till stora staden för frukost och strosande med Marie och Terre. Tog på krafterna men det var det värt för en mysig dag med goaste tjejerna. Fick shoppat lite småsaker men mest glad är jag över min present från Marie

En hårdonut som jag varit så avunsjuk på hennes. Superenkelt att sätta upp. Tack så jättemycket igen vännen!

Såhär ser den ut


Och i håret. Missade lite hårstrån, skyller på att det var första gången


Jag gömmer mig bakom en latte på Capuccino. Ingen märkvärdig frukost men vi fick solplats och det vägde tyngre




Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha, när jag såg första bilden, trodde jag det var nått man kunde äta. Bläckfisk eller nått. =)

2011-04-19 @ 20:54:39
URL: http://jessicaspace.devote.se
Postat av: Marie

Vad duktig du är =) blev ju jättebra. Tack för idag vännen. Härlig o se dig på benen igen.

2011-04-19 @ 22:50:47
URL: http://momarorie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0