Det bästa jag vet...

Löjromstoast, finns det nått bättre? På middagsbordet idag

Lugn helg för vår del. Wilmis är förkyld och jag me för den delen. Tog mig ändå ut på en kvällstur i regnet. Väl inne så känns det bra. Nu kaffe och slappa i soffan. Tv utbudet är tyvärr kasst som vanligt, efter handbollen då. Avatar ligger och väntar men Wilma ser inte direkt ut att vara nära att bli trött så den får vänta...

Imon blir det nytt frukost sällskap här, Wilmas farmor och farfar. Frukost är ju faktiskt ett riktigt trevligt sätt att träffas på. Jag får rosta nya nötter för Magnus och Wilma snodde dom sista och hade till glass. Passade tydligen väldigt bra så testa det!

Trevlig lördagkväll!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0