Finncrisp med tomat och flingsalt

Gravidsug + att jag har svårt att behålla maten gör mig extremt kräsen och konstig i matväg just nu. Är helt omöjligt att tänka på vad som är nyttigt utan äter precis vad som helst som jag kan tänka mig vara sugen på och hoppas på att det får stanna.

Idag blev lunchen finncrisp med skivad tomat och flingsalt. Konstig, nyttigt och det godaste jag ätit på väldigt länge. Fick i mig 6 st. Om det finns någon gud så snälla låt detta stanna och suget fortsätta...det är väl inte en allt för stor tjänst att be om

Finncrisp är något jag ofta äter istället för bröd annars, ett bra GI alternativ. Nyttigt och hur gott som helst. Med ost, tomat, keso, markrill i tomatsås, kokt ägg..tja vad som helst funkar

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Mia

Bäst vi laddar upp med lite Finn Crisp =)

2010-12-10 @ 13:49:55
Postat av: Jessica

Heja magen!

2010-12-11 @ 10:54:17
URL: http://jessicaspace.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0