Kyckling och curryröra

Idag blev det ett nytt experiment. Inspirerat från cafe tintins goda kyckling baguette, dock utan det goda brödet. Vardag igen = GI vänligt. Inte riktigt lika smaskigt kanske men mycket god vardagsmat.
Till hade vi min favvo sallad med ruccola, granatäpple och halloumi. Recept finns sen tidigare

Kyckling och curryröra
En grillad grillad kyckling, hackad
En hackad purjolök
Cream fraich c 3 dl
Majonäs c 1/2 dl
Curry c 3 msk
Cayenne peppar
Salt
Peppar


Nu blir det promenad med Lina! Och kanske killarna i familjen också om hon fick med sig dom


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag fick med en liten kille å Carro! :-) Du får lägga in kort, så jag kan ta! Har inte bloggat nu på ett tag! :-)

2010-04-06 @ 22:26:22
URL: http://linalinisen.blogg.se/
Postat av: Lisa

Inte mycket kort att prata om du. Såg rätt suddiga ut men jag lägger ut dom när jag fått över dom. Du känner mig, period blobbare så det kommer lite då och då =)

2010-04-07 @ 07:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0