Trött, tröttare, tröttast

Kan någon komma hit och rycka upp mig? Vet inte vad som hänt med våran familj idag. Wilmis kändes lite varm efter förskolan och somnade på studs i soffan. Håller tummarna för att det inte är influensan som är här! Magnus slumrade till efter maten så ni sitter jag här med två sovandes brevid mig, tur att soffan är stor =)

Funderar på hur jag skall rycka upp mig! Behöver sysselsätta mig. Kanske slå in julklappar? Baka julgodis?Klä granen?


En av dessa väntar på att få komma in i vårat hus, ska bli spännande att se om den får plats. Ännu mer spännande att se om Lina&Johan får in en i lägenheten =)


Kommentarer
Postat av: Lina*

HaHa.. ja, d ska bli kul å se! Vi kanske kan komma förbi idag lr imån å hämta våran..? Hoppas ni hade d trevligt i söndags! Kram*

2009-12-15 @ 09:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0