Helg

Underbart med helg! Välbehövligt efter en hektisk vecka på jobbet.

Igår tittade Lina, Johan och Vincent förbi. Trevligt som alltid. Vi åt middag som bestod av ljöromstoast och julskinka med tillbehör, konstigt men är man tillräckligt sugen så är man =)

Idolfinal också såklart! Jag var väl den enda som hejade på Calle, varit min favvo sen början. Ska inte säga annat än att Erik är grym så han var helt klart en värdig vinnare. Calle är bara mer min stil, inte så mycket för baby face och ljusa toner =)


Johan pälsade på sig för en nattpromenad


Wilma spexade som vanligt


Kommentarer
Postat av: Lina*

Vart é korten på dom fina granarna då..? HaHa.. Cs sen! Kramen*

2009-12-12 @ 14:19:08
Postat av: Snygg-Johan

fan vilken kul nattpromenad det blev hahahahah // tack för igår//JJ

2009-12-12 @ 15:36:48
Postat av: Tesse

Jag tror att Wilma fått den mössan av oss också en gång i tiden.. Nalle Puh?

=)

2009-12-12 @ 21:09:21
Postat av: Lisa

Ja det har hon Tesse och hon älskar den också =)

2009-12-13 @ 10:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0