Caesarsallad

Idag blev middagen en enkel utväg. Icas färdiga caesarsallad som jag piffade till med lite knaperstekt bacon, körsbärstomater och avokado.



Denna färdig sallad finns även som grekiskt variant. Goda både två och kanon med snabba alternativ ibland


Så mycket mer än det och frukost har jag inte ätit idag. Behövdes nämnligen ingen lunch med den frukosten =)! Blev bjudna hem till Lina som jobbar på konditori. Förutom diverser goda bröd fanns yoghurt med nötter, färska bär/frukter, ägg mm. Jag ÄLSKAR frukostar, mitt favvo mål på dagen. Iallafall när den äts i lugn och ro och med goda vänner.

Tack Lina, vi kommer nästa vecka igen ;)


Min första frukost tallrik, vågar inte skriva hur mycket jag åt


Jessica med grabbarna Milo och Vincent



Kommentarer
Postat av: Lixy

Bra blogg :)

2011-05-06 @ 09:38:18
URL: http://lixy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0