Vår skatt Emma!

Hoppas ni inte förväntade er något matinlägg för det blir det inte =) 

Efter 37 veckor och 4 dagar tittade äntligen lilla Emma ut. En jobbig graviditet fick ett underbart och nästintill smärtfritt slut och nu är vi hemma och alla mår oförskämt bra. Ibland är livet bara underbart!

Ett dygn gammal och redan förlåten för allt



Lördag och Wilma ber lillasyster att komma ut "sommaren är här och då skall du faktiskt komma ut"


Wilmas önskan gick i uppfyllelse. Söndag kl 15.28 tittade hon ut



Stolt storasyster är första besökaren såklart


Bäst att räkna så alla tår finns på plats


Mormor och Morfar med sina två barnbarn

Måndag och Jessica, Robin och lilla (stora) Milo tittade förbi på middag och champagne skål


Nyfunna vänner



Längtar efter att träffa resten av alla nära och kära där ute!


Kommentarer
Postat av: caroline

Åhh jag sitter här och ryser! Jag kanske skall börja med att presentera mig, för jag tror inte att jag kommenterat innan... Jag heter i vilket fall som helst Caroline och är kompis med Mikael och Cicci och det var via hennes blogg jag hittade hit för ett tag sedan. Är beräknad till en vecka senare än du (var) och nu när jag tog min vanliga bloggrunda för kvällen och möts av en bebis på utsidan av magen blir jag alldeles rörd! :) Så söt, så skönt att "ha det gjort" och så härligt med bilderna på storasyster och Emma. Vi har också en större tjej som väntar spänt här, men vi har sagt "efter midsommar" så än så länge är hon lugn :).



Nu skall jag sluta babbla! Jättegrattis!

2011-06-06 @ 22:41:37
Postat av: lisa

Caroline, Tack för ditt inlägg! Lycka till och hälsa storasyster att det kommer bli värt allt väntan =) /Lisa

2011-06-06 @ 23:02:15
URL: http://lisasgodbitar.blogg.se/
Postat av: Beckis

Fina Lisa! Sååå helt bedårande SÖT! Varmt grattis! Herregud, jag som såg dig springa till bussen för ngr dagar sedan och nu är Emma här, wow! Kram i mass, Beckis

2011-06-06 @ 23:50:19
Postat av: Jennie

Grattis! Så fin hon är! Äntligen här så som du kämpat med allt! Hälsa lyckliga pappan med och stolta storasyster =) Nusse o Isak hälsar oxå

2011-06-07 @ 07:02:10
Postat av: Jessica

Vilka bilder! Bilden på morfar och mormor och sina barnbarn är helt underbar.

Tack för igår, det var så mysigt att träffa er alla, fast mest Emma och Wilmis då. =)

Kram!

2011-06-07 @ 07:36:01
URL: http://jessicaspace.devote.se
Postat av: Hanna

Grattis till stora familjen!

Va härligt att lillan är ute nu. Fint namnval också =)

Lycka till, kram Hanna och Emma!

2011-06-07 @ 09:47:08
URL: http://hannaberglund.wordpress.com
Postat av: Martina vD

Vilken sötis! Stort Grattis Lisa!

Kram Martina

2011-06-07 @ 14:37:53
Postat av: Jennie

Stort grattis!!! Så söt!

2011-06-07 @ 15:19:19
URL: http://porkiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0