Omtanke i form av en orkide

Idag är det tjejmys för andra dagen i rad *lyx*. Igår var Tesse, Frida och lilla Ronja här på frukost. Extra mysigt just nu då vi inte ses så ofta nu när jag ligger hemma. Hoppas jag får träffa resten av Kärra tjejgänget snart också

Idag kommer Carro, Ella, Jessica och Milo hit på sopp lunch. Blir gulasch soppan som jag jag gjorde så mycket av och ett bröd som min kitchen aid står och knådar just nu. Har blivit ännu roligare att baka sen jag fick nån som gör grovjobbet ;)

Igår blev jag både glad och rörd när Lena och Lasse tittade förbi med en massa omtanke och en jättefin blomma. Kanske inte trollar bort illamåendet men visst blir motgångar mycket lättare med underbara människor omkring sig!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Så snällt av dom! =)

2011-01-27 @ 08:43:16
URL: http://jessicaspace.devote.se
Postat av: Mia

Härligt med en fin blomma att vila ögen på, skönt att veta att folk bryr sig. Kram Mamma

2011-01-27 @ 12:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0