Fest och Skaldjur

I lördags var mina underbara tjejer här med killar och barn. Vi åt lite olika varianter av skaldjur, drack drinkar (nån för mycket kanske) och spelade spel. Lika trevligt som alltid. Wilma fick ha fiskedamm med kompisarna och har tjatat om det sen dess, inte mycket som krävs för att få dom små lyckliga.
Vi vuxna spelade www.orangino.com som är ett mycket trevligt spel om hur bra man känner sig själv och andra. Många roliga diskussitioner =)

Om ni inte testat att göra mina wokade krabbklor som jag lagt ut recept på tidigare så gör ni det nu! Om jag fick välja en rätt att leva på resten av livet så är detta helt klart en kandidat, så gott. Äts med nybakade rosmarin foccacia. Recept på krabbklorna under blandade recept och brödet under bröd.




Kommentarer
Postat av: Carro

Helt klart det godaste jag ätit på länge!!! Du är grym på matlagning! Bläckfisken va väldigt god den me!

2010-10-12 @ 15:09:13
Postat av: Lisa

Söt du e, tack!

2010-10-12 @ 18:14:29
Postat av: Mia

Kanongott - alldeles för länge sedan =)

2010-10-13 @ 15:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0