Liseberg x2

Igår åt jag, Jessica, Carina och Wilma en mysig frukost i Haga på favvostället. Saknade mamma så nu får USA faktisk lämna tillbaka dom snart! Hittade en klänning till Tesses bröllop också så nu är jag redo =)

Efter det cyklade jag in till stan och mötte Tesse, Maria, Frida och Linda på Liseberg. Efter tyrolen, balder, strosande och att Maria hade vunnit allt man kunde blev det vin och lite mat på incontro.

Idag skulle vi ha tjejdag och Wilma fik bestämma vad vi skulle göra. Hon valde Liseberg =) Hade inte hjärta att säga nej så det fick bli en tripp till. Vi fick med oss Jessica och det blev en mysig dag i solen

Lunch på hamnkrogen

Wilma höll tummarna för vinst, på sitt egna vis. Tummen upp!


Det funkade till slut!

Idag skulle vi gått ut och ätit med Jessica och Robin men klockan rann iväg och krabbkoket som pågår här hemma gick inte riktigt som tänkt sig. Får bli en annan dag!

Istället står Magnus och kokar krabbor, Wilma sitter och pusslar och jag sitter med en rom&cola vid bardisken och surfar och lyssnar på favoritlåtar på spotify. Inte fy skam det heller

Trevlig fredag kväll!

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Carina

Heja Wilma=)

Vilken bra vinst, så många kakor. Jag undrar om det finns några kvar när vi ses igen.

Kram från Carina

2010-07-24 @ 09:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0