Härliga helg

Helgen fick en trevlig start med frukstmys idag igen. Denna gången med mina Kärra tjejer (tyvärr inte alla). Tusen tack för min present! Ni känner mig ;)

Finns ingen som kan bli så glad för en toaborste som jag. Min största svaghet (efter kanske mat) är design prylar till hemmet. Lycka!


På frukost bordet...

LCHF bröd, recept hittar ni här http://lisasgodbitar.blogg.se/category/brod.html


Turkisk yoghurt blandat med vanlijpulver. Toppade med äpple stekt i smör, kanel och kardemmumma. Skalade hasselnötter och mandlar på det


Brie och salami, ett av mina favoritpålägg




Solen skiner och nu ska jag strax ut i löparspåret. Sen väntar en 5 kilos kalkon i Linas ugn, hur lyxigt låter inte det =)! Härlig lördag på er

Kommentarer
Postat av: tess

Tack för en jättemysig morgon vännen! Gott att äta fick vi som alltid :) . Puss

2011-09-24 @ 19:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0