Dagens snabba middag

Ibland behöver det gå fort. Kan vara lika gott för det

Stekt fläskkarre, godaste köpsåsen (chili bea), tomat, halloumi


Dagens lunch blev på restaurgan Kåken som ligger vid Härlanda gamla fängelse i göteborg. En lunch restaurang jag varmt rekommenderar. Massa att välja på och alltid gott

Jessica mumsade på pizza och pastabuffen. Jag lyckades stå emot och tog deras new york ceasar sallad som alltid är lika god


Jag och lilla Emma (nu 3 månader, 61 cm lång och 5,9 kg tung)

Kommentarer
Postat av: Ellen - LCHF och mycket annat

Stekte du halloumiosten? Har alltid funderat pa om det funkar bra eller om det är grillad som gäller. Eller kör du den i ugn?

2011-09-16 @ 14:43:50
URL: http://ellastankar.blogg.se/
Postat av: lisa

Ellen, jag säger aboslut stek! Ha i lite rapsolja i pannan och stek på medelvärme på bägge sidor. Vi har slutat grilla den helt, även om vi grillar andra saker. Mycket bättre stekt i olja / Lisa

2011-09-16 @ 20:38:16
URL: http://lisasgodbitar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0