Nötfärsbiffar med smak av blåmögelost

Dagens lunch slängdes ihop på 15 min och innehåll det kylen hade att erbjuda. Blev riktigt gott



Biffar:
nötfärs
riven gul lök
salt
peppar
dijonsenap

smör
trattkantareller
vispgrädde
soya
castello blåmögel

Blanda alla ingredienser i biffarna och forma små biffar. Stek i smör. Lägg i trattkantareller och stek en stund. Häll i grädde och några droppar soya. Klicka i osten. Låt puttra c 10 min

Tillbehör: Broccoli stekt i sesamolja och kryddad med paprikapulver

Kommentarer
Postat av: Rondek

Mitt namn är Rondek och jag är PR-assistent på PR-byrån PURE PR. Jag skulle vilja komma i kontakt med dig angående ett projekt. Hittar inga kontaktuppgifter på din blogg så om du kan så skriv till [email protected] så att jag kan berätta mer/ Mvh Rondek

2011-10-17 @ 15:38:33
Postat av: Ellen - LCHF och mycket annat

Ah, du har ocksa fatt meddelande fran Pure PR! Ja alltsa, jag har inte fatt det men en annan LCHF bloggare har fatt samma info.

2011-10-25 @ 11:43:47
URL: http://ellastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0