Tack snälla Lina!

Min gravid karaktär räckte inte långt när Lina tittade förbi med dessa godbitar! Mumsade snabbt i mig en, tack vännen ;) Så gott!

Lina, vår egna Mickan i solsidan ;)


Mums!


Wilma som inte gillar grädde fick ett maräng hjärta, rosa såklart


Fick även ett danskt råg/surdegsbröd som jag fått en gång tidigare. Kan faktiskt vara det godaste brödet jag ätit någonsin. Vet inte om det finns ute i butiker men håll ögona öppna efter det! Annars får ni åka till Johnsens konditori på värmlandsgatan i Linne. Jag längtar redan till frukosten imon.







Kommentarer
Postat av: Mickan ;-)

Åh, va söt du é! ;-)

Hoppas d smakade bra!

Jag ser galet konstig ut på den bilden, lite av en blandning av Mickan & odjuret i den otecknade! HaHa.. ;-)

2011-03-10 @ 08:44:08
URL: http://linalinisen.blogg.se/
Postat av: lisa

Knäppis, du är jättefin!

2011-03-10 @ 12:18:21
URL: http://lisasgodbitar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0