Min frukosttallrik

Denna frukosten är ett friskhetstecken! Inte bara får jag behålla maten utan kroppen skriker efter nyttigheter. Mår verkligen inte bra av att bara äta vitt bröd, söta yoghurtar och annat som är lätt att få ner när illamåendet är framme...men vilken kropp gör det. Sen är det ju otrolígt gott att unna sig massa onyttigheter då och då, det är en helt annan femma ;)


Kokt ägg med örtsalt. Fincrisp med smör och ost. Rädisor med flingsalt. Varmt citronvatten (gott alternativ till the, varmt vatten och valfri mängd pressad citron)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag hade tyckt det vore sumper om man kunde se lite frågor/Svar från dig. Du kan inte tänka dig lägga till det? Jag använder från: www.valresultatet.se Tror du har mycket folk vill veta, svårt att hitta i gamla kommentarer :(



kram

/Jenny

2011-03-04 @ 11:07:22
URL: http://www.valresultatet.se
Postat av: Jessica

Nu saknar jag dina inlägg...

2011-03-06 @ 15:58:52
URL: http://jessicaspace.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0