Hem ljuva hem

Aldrig uppskattar man sitt hem så mycket som efter ett par dar på sjukhus! Det visade sig att magsjuka bara var önsketänkande om att ha och att min kropp protestrerade mot något annat. Nu är jag iallafall på bättring och får vara hemma efter en vecka av smärtor, undersökningar, dropp mm. Någon riktig diagnos har jag inte fått. Kroppen är visst inte helt lätt att förstå sig på ibland. Kanske var magen helt enkelt bara trött på att kräkas, vem är inte det!!

Blir nog lite bloggtorka ett par dar till. Inte riktigt på g än.


Kommentarer
Postat av: Lina

Usch, då..! Din stackare! Tänker på dig, du gör mig orolig! Kram*

2011-03-27 @ 15:35:33
URL: http://linalinisen.blogg.se/
Postat av: Terre

Nä men fy, inte sjukhus igen!! Nu ska jag hålla tummarna ännu hårdare för att du inte ska må mer dåligt!! Stor tänker-på-dig-kram

2011-03-27 @ 21:34:37
URL: http://sessantessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0