Couscous sallad med pestolax och scampi

Denna dagen har minst sagt runnit iväg. Efter två sömnlösa nätter tog jag igen välbehövlig sömn och sov mig igenom dan. Vaknde lagom till att Magnus och Wilma kom hem. Middagen blev alltså frukost.

Börjar bli tomt i kyl och frys så middagen blev lite plock av vad jag hittade, salladen blev mycket god



Pestolax
Dela laxfiler och häll över rejält med pesto. Tillaga i ugn tills laxen blir precis genomstekt. C 15 min 175 grader

Chili scampi & crabstick
Fräs hackad chili och vitlök i olivolja. Stek scampi och lägg i crabstick

Couscoussallad med rädisor och rödlök
Koka couscous enl anvisningar. Gör en marinad av olivolja, pressad citron, salt, peppar och tabasco. Blanda med couscous och lägg i fint strimlad rödlök och rädisor




Kommentarer
Postat av: STYLE CRUSH

Åh vad gott det ser ut :)

2011-03-14 @ 20:35:39
URL: http://www.emira.se/bloggar/style-crush

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0