Underbar diet

LCHF/GI dieten känns inte direkt som någon uppoffring när det är dags att äta. Även om jag ibland saknar pasta, bröd och potatis. Jag kommer dock inte vara stenhård och äta det när suget blir för stort. Vill inte skippa kolhydraterna helt heller när jag ammar, vet inte om det skadar men inte värt att chansa

Min härliga frukost


Idag var det en mycket nöjd stor tjej som gick till förskolan. Dags för sommaravslutning och allt övande på sånger skall äntligen få visas upp! Nya klänningen från mormor och morfar var klädvalet. Längtar tills det är dax i eftermiddag.


Själv går jag hemma och sysselsätter mig med småsaker. Magnus har åkt iväg en sväng och Emma bara sover, sover och sover. Nej jag klagar inte =)

Skördat trädgårdslandet på rädisor och kryddor. Det växer i en himla fart! Jag har lyxen att bo med en trädgårdsintresserad som visat sig ha gröna fingrar. Underbart för mig som älskar att ta hand om skörden



Kommentarer
Postat av: Helena

"Emma bara sover, sover och sover"

Hihi, så himla kul :-)

Min Emma sover, sover och åter sover också, men hon är en skittrött 18-åring och jag lovar att hennes mamma klagar ;-) Sover när hon kommer hem och är vaken på nätterna. Var man så där trött när man gick i gymnasiet?!

Ha en härlig dag och sköt om dig och de dina.

Kram Helena

2011-06-08 @ 13:07:07
URL: http://helenanygrund.blogg.se/
Postat av: lisa

Haha kanske det är just namnet Emma som är sövande ;) Skall försöka minnas ditt inlägg när vår Emma är 18 år och jämföra. / Lisa

2011-06-08 @ 13:21:09
URL: http://lisasgodbitar.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hej! Vad är det med barn och sömn dessa dagar? Milo sov i tre timmar idag! Shit, vad jag har fått gjort mycket, grymt nöjd med mina bedrifter! =)

2011-06-08 @ 14:45:21
URL: http://jessicaspace.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0