Sallad med skinka, bacon och ädelost

Snurrat in på vissa ingredienser just nu, tex mögelost och bacon. Men vad gör det! Inte tröttnat än och ingår i "dieten"

Middag blev en sallad bestående av: grönsallad, kokt skinka, knaperstekt bacon, kvibille whiskey ädel (den godaste ädelosten!), pinjenötter, kokt ägg brevid

Idag tog jag min första power walk sen förlossningen, kändes mycket bra! Trodde aldrig jag skulle säga det men längtar till att komma igång med motion, till och med löpning. Ni som känner mig sen länge förstår hur stort det här är. Jag är så långt ifrån en motion och sport tjej man kan komma, eller har varit iallafall ;)

Bästa ädelosten

 

 


Kommentarer
Postat av: Tesse

Ädelost är ju så fantastiskt gott! =)

härligt att ha dig tillbaka i vanligt skick igen.. ses i morgon! puss och kram

2011-06-16 @ 22:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0