Envis prinsessa

Wilma har fått en ny outfit av sin mormor. Vi är inte riktigt överrens om regeln "klänningen lämnar inte huset". Än så länge är jag mest envis, vi får väl se hur det fortsätter. Lider redan med Magnus som skall bo med oss tre tjejer när det blir tonårs tider ;) Emma är snäll men visar redan att hon vet vad hon vill, precis som storasyster gjorde. Vet inte vem dom fått det ifrån...

Envis prinsessa


Tre bestämda tjejer


Fredag idag! Precis vinkat av Jessica, Milo och Carina som tittade förbi på kaffe. Ikväll kommer Tesse, Jimmy och Marie hit på middag. Skall bli riktigt mysigt. Middagen är förberedd så nu blir det slappa i soffan med min trötta lilla tjej.



Kommentarer
Postat av: Helena

Jag känner igen det där med prinsessklänningen :-)

Så jag förstår dig till fullo, men samtidigt förstår jag Wilma.

Tänk dig själv att du har den snyggaste outfiten ever, och så får du inte visa upp den för någon!

Ha en skön helg och lycka till med diverse kompromisser hit och dit ;-)

Kram Helena

2011-06-17 @ 16:06:07
URL: http://helenanygrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0