Asiatisk äggröra med scampi

Ser kanske inte jättespännande ut på bilden men smakade mycket bra. Lunchen idag, klar på 5 min.

Projekt "bli av med gravidkilorna" har börjat. Min plan är motion, mindre onyttiga fikor och mer GI inriktat. Dock får motionen vänta några dagar till. Min kropp har återhämtat sig skrämmande fort men jag vill inte riskera att sabba det med att vara för ivrig ut. Lättare sagt än gjort när man mår bättre än man gjort på 37 veckor ;)



3 ägg
2 msk fisksås
2 msk vatten
1-2 tsk tabasco
1/3 dels purjolök

Vispa ihop med gaffel och stek snabbt i rapsolja.

Stek scampi i chili och soja.




Kommentarer
Postat av: Helena

Oj vad gott det lät, måste prova.

Och ett stort grattis till ert fina nytillskott.

Kramar Helena

2011-06-08 @ 09:22:28
URL: http://helenanygrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0