Vad händer?

Tomt på inlägg nu för tiden, jag vet. Blir lite mindre matlagning just nu. Mycket luncher ute och grillmiddagar. När jag lagar något smarrigt lovar jag dock att lägga upp det, gårdagens syndiga efterrätt är på väg...

Just nu njuter jag av livet för fullt. Mammaledig och strosar omkring med min vän Jessica och hennes Milo på promenader, umgås med familj och vänner, solar&badar, grillar och dricker rödvin, myser med mina tjejer osv.
Känns som en lååång semester precis börjat!

Imon väntar övernattning på skara sommarland med sävedalen gänget!


Vårt promenad sällskap utanför ett stängt bertillssons cafe


Mormor med sina tjejer


Bror Jonas underhåller Wilma och kusinbarn/gudbarn Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0