Semlornas år



Jag älskar semlor. Brukar vara lite nyttigare än vad jag är nu och inte ätit det på ett par år men det tar jag igen i år för att fira att jag kan äta igen. Nästan så jag skäms men ätit 3 i år redan. I lördags blev det Dahls, i söndags Johnsens och idag Jerkstrands. Hittills ligger Johnsens i topp som godaste semlan. Får bli Cederlöfs nåndag för att verkligen undersöka marknaden.
Johansens fick jag dessutom av snälla Lina som tittade förbi och lämnade kvarblivna på jobbet, smakade kanske extra gott för att det var så snällt av henne =)!




Kommentarer
Postat av: Lina

Heja Johnsens..! ,-)

Du kan få semlor när du vill..!

Bara att säga till!

2011-01-10 @ 19:23:34
URL: http://linalinisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0