Mellanmål - tips?

Det viktigaste för att hålla illamåendet borta är att äta ofta, lite åt gången och väldigt ofta. Så just nu är jag som skalman med egen matklocka och försöker äta varannan timme. Blir alltså en himlans massa mellanmål. Några tips på nyttiga sånna?

Dessa är ofta återkommande hos mig...

Bär/frukter med grädde eller yoghurt


Mozarella och tomat med olivolja smaksatt med tryffel, nymalen svartpeppar och flingsalt

Smoothies i alla varianter. Detta är helt klart min mest välanvända julklapp


Kommentarer
Postat av: Marie

Oo den översta bilden såg riktigt smarrig ut.

Får in handpenningen för lägenheten idag, så nästa vecka blir det en sväng till bagaren och kocken och inhandla en likadan mixer =)

Fast kan inte bestämma mig vilken färg bara.

2011-02-03 @ 13:06:58
URL: http://momarorie.blogg.se/
Postat av: Lisa

Du kommer inte bli besviken =)!

2011-02-03 @ 14:35:10
URL: http://lisasgodbitar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0