Kommentarer del 2 - Halv åtta hos mig

Tittade igen programmet igen och skrattade så jag grät vid några tillfällen. Ser verkligen fram emot resten av veckans avsnitt!

- Att vi var i Göteborg var väl ingen som missade? Herregud vilken dialekt man har haha...bara att inse och vara stolt över vart man kommer ifrån


- Magnus min och kommentar "åh herregud" när han får paketet är oslagbart! Alla paren fick paket som Mats hade gjort själv. Han hade hållt kurser i paketinslagning och får han inte mer besökare efter detta blir jag förvånad.

- Att dom skulle framhäva Magnus fotbollsintresse och mig som shopping och klädtokig förstod vi snabbt. Filmade mycket men detta märkte man att dom tyckte det var kul att spinna vidare på.
Jag ser ju måttligt intresserad ut av fotbollen när Magnus vill informera mig om ställningen i matchen. Sanningen bakom ointresset är att klockan är 9 på morgonen, tv:n står inte på och jag är på väg till toan för att bli av med graviditetsillamåendet för stunden ;)


-  Gaby och Jean var ju inte jätteimponerade av maten men det kan inte alltid passa alla. Tyckte inte det framgick riktigt hur goa, glada och härliga människor dom var men det kommer ni garanterat få se i kvällens avsnitt! 

- Jeans kommentar om salladen fick tårarna att spruta "jag letade efter ljummen men fanns bara sparris och röda petter"

- Gerd och Johnny är helt underbara när dom inte riktigt kommer överrens. Hjärtligt gnabb speglade mycket av deras relation till varandra

- Mats och Kjell finner jag inga ord om. Helt underbara människor, gick inte att göra annat än att älska dom. På Mats kajaj som han bar igår hade han sytt fast alla hans farmors gamla knappar som ett minne att bära med sig. Det säger verkligen mycket om hur dom var. Otroligt omtänksamma och allt dom gjorde hade en tanke bakom.

- Såg ni fina tavlan bakom matplaten? Den har min vän Lina gjort och jag bara älskar den!


 - Var lite tråkigt att inte Wilma var med mer. Hon blev lite besviken att dom inte visade hennes rum. Hon var dock väldigt nöjd med att bilden när hon håller en hummer syntes i trappan med så det gick bra ändå

- När vi skall säga godnatt och Magnus beklagar sig över disken ser man hur dåliga skådisar vi är haha..så tillgjort. Speglar ändå lite hur det är för jag har det väldigt bra och en mycket snäll sambo


- Tilltugget till fördrinken kom inte med men det är nått jag vill rekommendera!
Bacon och Halloumi inlindad bacon
Skär halloumi ost i stavar. Låt ligga och dra i olivolja och torkade chili flarn. Linda in stavarna i bacon och tilllaga på hög värme i ugnen, eller grilla,  tills baconen blir knaprig



Kommentarer
Postat av: Jessica

Det var verkligen hur kul som helst att se er på tv,jag var t.om lite nervös för eran skull. =)

2011-02-22 @ 11:29:39
URL: http://jessicaspace.devote.se
Postat av: Nina, mamma till Hugo & tvillingarna Max & Vincent

Jättesnygg tavla! Duktig kompis du har!!

2011-02-28 @ 11:51:20
URL: http://ninawikizz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag undrar bara om det var på skämt som du sa: "Du kan diska så går jag och lägger mig." Och dem fick dig till att låta väldigt bossig över din sambo.



Var det tillgjort eller är det så? haha.



Ha det gott =)

2011-02-28 @ 11:58:28
Postat av: neli

men hej =D det är ju du hihi. jag älskar halv åtta hos mig och jag såg avsnittet som du var med i =) ni var riktigt duktiga =)

2011-02-28 @ 12:21:51
URL: http://iamsofashion.blogg.se/
Postat av: lisa

Anonym - det var delvis skämt och 100 % med glimten i ögat ;) Om sanningen skall fram så gick vi och la oss bägge två och disken stod i tre dagar =)

2011-02-28 @ 16:27:38
URL: http://lisasgodbitar.blogg.se/
Postat av: Ida we

Vad kul att va med där :) Men du, Göteborska är ju en riktigt härlig dialekt! Tycker alltid det är så kul att lyssna på folk därifrån ;)

2011-02-28 @ 19:59:00
URL: http://idawe.blogg.se/
Postat av: coach outlet

Thank you for sharing your stuff on blog. It is doubtless that we have similar interests. Something are very helpful to me.

2011-03-23 @ 08:35:58
URL: http://www.coach7store.com/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0