Veckans blogg

Välkomna nya läsare som hittat hit via veckans blogg!



http://blogg.se/kategori/mat-dryck


Veckans blogg

  • Blogg: lisasgodbitar.blogg.se
  • Av: Lisa Marie Högberg
  • Ålder: 27 år
  • Bor: Sävedalen, Göteborg
  • Till veckans blogg

Frågor och svar

Tidigare i vår kunde man se dig i tittarsucéen Halv Åtta Hos Mig - Vad var det bästa med att vara med i programmet?
- God mat är alltid trevligt men det bästa med veckan var helt klart alla underbara människor jag träffade och de fyra riktigt roliga kvällarna vi hade tillsammans.

Hur ser din ultimata trerättersmeny ut?
- Den börjar utan tvekan med löjrom med klassiska tillbehör. Huvudrätten är svår, helst äter jag flera förrätter istället eller massa småplock.
Efterrätten måste vara söt, gärna något med vit choklad och bär

Vad skulle aldrig få stå i ditt skafferi?
- Oj vet inte om det finns något som inte får komma in där. Får iallafall aldrig finnas mindre än 10 olika mjölsorter

Vilken maträtt skulle du kunna äta varje dag hela livet?
- Löjrom, skulle bli ruinerad men det skulle det nog vara värt. Om jag skall vara mer realistisk så får jag köra på omlette, nyttigt, enkelt och går att variera i oändlighet




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0