Ruccola med stekta grönsaker och tryffelolja

Dagens middagsallad såg ut såhär och var väldigt smarrig



Ruccola med stekta grönsaker och tryffelolja
Lägg ruccola på ett fat
Dela champinjoner på fyra. Skär halloumi i kuber. Skär bitar av grön sparris. Stek i olivolja.
Lägg över ruccolan och ringla över olivolja med tryffelsmak (eller valfri olja)


Jag och Wilma tog oss en promenad tidigare och tittade in på en kaffe hos Jessica och Milo. Milo var lite snuvig och låg och gosade i pyjamasen. Han var på ett strålande humör och snurrade runt för fullt. Inte var det synd om honom inte

Kommentarer
Postat av: Jessica

Nä, det var full rulle på han. =)

2011-04-06 @ 20:24:42
URL: http://jessicaspace.devote.se
Postat av: Cicci

Jag blir lika imponerad och avundsjuk varje gång jag kikar in här. Jag önskar att jag hade din passion för matlagning (eller ännu bättre om Mikael hade haft det...) Någon gång ska jag köra en "Lisa vecka" med alla dina bästa =)

2011-04-06 @ 22:06:49
Postat av: Cicci

Jag blir lika imponerad och avundsjuk varje gång jag kikar in här. Jag önskar att jag hade din passion för matlagning (eller ännu bättre om Mikael hade haft det...) Någon gång ska jag köra en "Lisa vecka" med alla dina bästa =)

2011-04-06 @ 22:07:31
Postat av: Junitjej

Salladen ser jättegod ut!

2011-04-09 @ 09:03:42
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0