Långfredagen blev en lååång dag

Dagen har bestått av massa påskmys, matlagning, trädgårdshäng, boule och grill

Frukostägg, fincrisp med brieost, färsk mango. Färsk frukt på frukostbordet skall jag bli bättre på för det är ju så gott!


Min påskgumma målade äggen


Jag fick ett ägg med glasögon



På väg för att ge bort teckningar och samla godis

Mormor och morfar fick vitsippor också

Lekplatsen på vägen hem

På eftermiddagen blev det boule och grillning på Ljungkullen. Pappa var grillmästare och skötte sig exemplariskt


Fläskfile med vitlökssmör, halloumi, sallad med vattenmelon och en sallad vi brukar kalla kimchi som ni skall få recept på senare. Den är riktigt god och finns ofta till grillat i vår familj/släkt


Trött tjej fjäskade med pappa och blev buren en bit hem




 


Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh, så fin sista bilden var. =)

2011-04-23 @ 08:56:54
URL: http://jessicaspace.devote.se
Postat av: Gabriel

Hej.. Vill skriva att jag tycker att du har en fin blogg och inspirerande på många sätt.. Schysst design oxå.. Är ensamstående pappa till två grabbar.. Har själv precis börjat blogga som pappabloggare.. Skriver en hel del om inredning oxå då jag har en egen stil jag döpt till American Home Style.. Hur kul som helst.. Kram Gabriel..

2011-04-23 @ 13:21:16
URL: http://gabrielgavric.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sötaste påskkärring som jag har sett =)

2011-04-24 @ 21:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0