Veckan som försvann

Och vart tog denna veckan vägen?

Hade en underbar start med kick off med jobbet i tisdags. Heldag med div spektakel på bergakungen, femkamp och middag på ullevi och drinkar på Berså till sent på natten.

Gick och blev förkyld i torsdags och varit halvkrasslig sen dess. Lördag och söndag har mest spenderas i sängen med feber och värktabletter. Nu väntar jag på att ett mirakel skall hända och att jag mår bättre imon, har verkligen inte tid att ligga hemma. Fyller ju dessutom år och hur kul är det att vara sängliggandes då

Blev lite helg känsla i fredags iallafall med skaldjur, drinkar och fotboll hos mor och far som hade besök från Habo. Blev tidigt i säng men en trevlig kväll ändå. Tack mamma, pappa, Janne, Britt och Ida som tog med Wilma på liseberg i lördags!

Haft några piggare stunder i helgen och då passade jag på att baka kärleksmums som jag, jessica och robin tog en fika i solen med nu. Blev en tjuvstart på min födelsedag och fick massa fina presenter, tack Jessica och Robin!



Receptet tog jag från Leila. Blev goda men aningen för mycket mörk choklad smak enl mig. Om man gjort dom får man vara petig =) Hade bara inne dom 12 min istället för 15, nästa gång tar jag dom ytterligare nån minut tidigare för att få dom ännu saftigare. Tycker alltid det tar nästan alltid 2-3 gånger för att få ett recept precis som man vill ha det.

http://www.recept.nu/1.18169/leila_lindholm/kakor_tartor/mjol/karleksmums

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0