Blödig mamma

Idag cyklade jag iväg och lämnade Wilma på maskerad kalas hos hennes kompis Tessan. Där möttes vi av spindelmannen, pirater och massvis med prinsessor, så söta! När jag skulle hämta henne dumpade hon mig och följde med Ella och hennes mamma hem istället.

Vad hände med mammas lilla tjej? Blev barnsligt blödig på vägen hem. Va stor hon kändes helt plötsligt. Bara roligt såklart men tja....lite tårögd blir man. Jag blev visst också en såndär löjlig mamma....






Ikväll kommer tjejerna hit och det skall bakas pizza. Blir min favorit kantarell pizza och så tänkte jag testa en ny skaldjurs variant också. Hur det gick och recept (om det blev bra) kommer sen

Skall testa en ny efterrätt till också. Mjölkchokladmousse med en botten av smörkola, det kan väl inte bli annat än gott? Har höga förväntningar, smörkola är en stor favorit bland sötsaker.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Du får inte skämma bort oss sådär. =)

2010-09-18 @ 15:50:58
URL: http://jessicaspace.devote.se/
Postat av: Lisa

Joooo det är ni värda =)

2010-09-18 @ 16:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0