Tack

Idag tackar jag mamma och Carina som var gulliga att komma vägen förbi med kaffe när jag deppade ihop för att det var slut och var på tok för lat efter promenaden hem för att gå och handla direkt.

Med kaffet kom energin och nu gör jag musli, jobbar, ser på desperet housewifes och tränar i skift. Jag är född till att stressa och gör alltid massa saker samtidigt. Trivs bäst så

På måndag börjar köksrenoveringen här hemma och då skall vi försöka överleva 6 veckor utan kök! Kommer bli otroligt jobbigt. Försöker förbereda så gott det går. Göra musli, matlådor, baka bröd mm.

Vill dock passa på att tala om att känner ni för att bjuda oss på middag någon gång under närmaste 6 veckorna kommer vi inte tacka nej =)








Kommentarer
Postat av: Mia

Sjävlklart bjuder vi på middag, men kanske inte i 6 veckor =)

Måndag / tisdag är ni inbjudna på middag tv.

Du har fått förtroende att fixa smörgåstårta till Jockes student på onsdag, så det passar väl bra.

Lämna inköpslista så handlar vi.

ca 20-25 personer!

2010-05-19 @ 08:53:27
Postat av: Jessica

Bästa mammorna!

2010-05-19 @ 16:54:16
URL: http://jessicaspace.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0