Rostade cashewnötter med cayenne och flingsalt

Blev en springtur runt tjärnet innan jag bänka mig i soffan. Har under en tid försökt väcka intresset för att springa men det blir inte roligare tyvärr. Men jag lyckades klämma mig i mina 25or igår så nån nytta gör det kanske =)

Nu blir det Pacific i soffan. Söndagsgodis är rostade cashewnötter som blev över sen igår. Jag köper go greens orostade och rostar själv i lite olivolja på medelhög värme (bränns lätt). Krydda med cayenne peppar och flingsalt.  Låt svalna. Mycket gott

Trevlig söndagskväll!


Dagens fynd


Kommentarer
Postat av: Marie

Super söt klänning. Men har me shoppingstop tills vi åker om knappt 3v, så får väl bara titta på din så länge =)

2010-05-17 @ 08:02:01
Postat av: Tesse

riktigt snygg klänning!

2010-05-17 @ 11:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0