Möhippa och Student

I lördags hade jag bästa dagen på mycket mycket länge! Tess skall ju gifta sig i augusti och i helgen hade vi möhippa. En helt underbar dag! Tack alla härliga tjejer som gjorde dagen till ett minne för livet, och tack Tess för att du skall gifta dig =) Hade velat visa bilder men dom får sparas till ett annat tillfälle!

Idag var också en stor dag. Min bror Jocke och hans tjej Jenny tog studenten. Riktigt stolt över honom och alla fina omdömmen han fått =)! Grymt tur med vädret och det blev en härlig dag!


Kommentarer
Postat av: Mia

Tack för dom underbara smörgåstårtorna. men hur var det med receptet skulle det uppdateras....=)

2010-05-27 @ 07:39:58
Postat av: Kate

Man blir sugen att ta studenten när man ser dem där bilderna :P Fin blogg!

2010-05-27 @ 08:04:40
URL: http://blondafanskapet.blogg.se/
Postat av: Jessica

Dom är så stora nu, våra små bröder... Känner mig lite smått nostalgisk.

Hoppas att det var ok att jag snodde en bild till min blogg. =)

Kram!

2010-05-27 @ 08:11:23
URL: http://jessicaspace.devote.se
Postat av: Lisa

Nytt recept kommer, skall försöka få med mängden av allt =)



Jessica, jag me! Kom allt några tårar på skolgården. Klart det var ok!

2010-05-27 @ 09:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0