Jobbigt redig

Idag har jag varit sådär jobbigt redig och fått gjort massa. Ingen (ink mig själv) gillar för rediga människor så nu skall jag tagga ner =) Hunnit med att promenera från jobbet, sola, laga fyra olika rätter till matlådorna och sprungit.

Även Mamma, Jocke, Åke & Ann-Christine har varit här på kaffe & glass. Ev skall dom ta vårat kök, hade varit kul om det kom till användning


På måndag säger vi hej då köket! Väggen där dörren sitter skall rivas och allt skall ut... tak, golv, skåp, fönster. Skall bli så kul när allt blir klart!! Har alltid varit en dröm att få planera ett kök precis som jag vill ha det


Kommentarer
Postat av: Jessica

FlitigaLisa!

2010-05-26 @ 14:55:02
URL: http://jessicaspace.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0