Målning

Magnus är flitig här hemma och målar och målar. Blir grymt bra! På bilderna nedan är trät färdigt, var brunt tidigare. Teglet är målat första vändan och skall på ytterligare ett lager vitt



Idag blev det grillning vid härlanda tjärn med familjen, Lena&Lasse, Jessica&Robin och Bernt&Carina. Mysigt! Wilma åt som en tok och busade för fullt



Kvällen avslutades med en springtur. Är snart (observera snart) redo att utöka min vända känner jag. Ska bara hitta lite motivation nånstans =) Går lättare och lättare att springa nu och det är ju skönt iallafall

Helgen har alla förutsättningar att bli en riktigt bra helg. Imon är jag och Wilmis övergivna och skall festa till det med att gå på Liseberg en sväng. Efter det blir det grillning hemma hos Calle

Lördag beger vi oss mot Marstrand för en dag i solen och en kväll med Stefan Andersson konsert. Efter förra gången vi såg han är förväntningarna höga! Är det bara hälften så bra är jag dock nöjd =)
Wilma skall vara hos Jocke på dagen och sova hos Jessica&Robin på kvällen så hon är lyckligast av alla!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Liseberg är utan tvekan sveriges bästa nöjesfält.

2010-06-05 @ 11:09:02
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0