Hemmafix

Förstår dom som säger att det tar ett par år att komma i ordning! Nu har vi snart bott här ett år och jag skulle inte säga att vi är i närheten av "klara" men det växer sakta fram. Vi har kommit till ett läge där vi inte behöver göra något och det är skönt! Dock är det mycket man vill göra för att få det tills vårt men det är bara roligt!

Hållt på ett bra tag och få till tv väggen. Nu är jag hyfsat nöjd. Något saknas dock men jag har inte kommit på vad. Några ideer?

Golvuret fundade jag på blocket. Älskar det! Tänkte först lacka den vit men jag kan inte bestämma mig så det får vara ett tag



Kommentarer
Postat av: Jessica

Där är den ju, den svårfångade bänken. =)

2010-02-03 @ 10:05:28
URL: http://jessicaspace.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0