Milo Oliver Molnar

Blev direkt till läkarn idag som snabbt konstaterade att jag hade öroninflammation både på trumhinnan och i gångarna. Underbart med ytterligare tabletter att försöka få ner i magen och behålla. Måste vara höjden av missflyt att åka på detta just nu. Jag är medveten om att jag är gnälligare än gnälligast just nu men jag tycker faktisk synd om mig själv, så det så.

Finns en person i denna världen som skulle få mig ur sängen en dag som denna och det var han värd!
Vilken lycka att hålla lillkillen i famnen för första gången och hälsa på Jessica och Robin som nu är en familj på tre.

Välkommen till världen Milo Oliver Molnar





Kommentarer
Postat av: Robin

Tack för besöket och kakorna trots illamåendet! De räckte till både sidorna av släkten. Hoppas längtan efter din bebis har dämpats lite nu, eller kanske tvärtom misstänker jag...

2010-12-18 @ 12:40:00
URL: http://jessicaspace.devote.se
Postat av: Lisa

Den har bara ökat! Tack för att vi fick komma och hoppas vi får komma snart igen =) Så fin eran lilla kille

2010-12-18 @ 16:19:38
URL: http://lisasgodbitar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0