Julen och öronkatarr är här!

Magnus och Wilma tog saken i egna händer igår och inhandlade julgran och klädde den. Wilma fick fria händer. Vanligtvis hade jag lagt mig i men hon var nog lycklig att mamma var sjukt just igår =)
Härligt med lite julkänsla i vårat för övrigt icke julpyntade hem. Nästa år skall jag ta igen allt pynt och julbak!

Inatt fick jag en trevlig överraskning. Mitt illamånende tävlar numera med en öronkatarr av någon slag och huvudet håller på att sprängas. Värktabletter hade underlättat, om dom nu hade fått stanna i magen.
Just nu är jag deppigare än deppigast. Ibland är livet bara underbart....

Tur att vissa saker alltid sprider glädje. Mina älsklingar

Kommentarer
Postat av: Mia

Så julfint det blev. Nu är det dags för Wilma att hjälpa mormor med alla tomtar som ska upp, när det passar er.

2010-12-17 @ 10:23:12
Postat av: Carro

Va söt hon är, krya på dig din stackare!!!

2010-12-17 @ 10:45:17
Postat av: Tesse

Krya på dig vännen!! säg till om du behöver hjälp med något.

Puss

2010-12-17 @ 10:55:07
Postat av: Marie

Usch, varför skall du åka på allt?

Säger sm Tess, hör av dig om du behöver hjälp med något..

Ser väldigt mysigt ut med granen =)

Krya på dig gumman, hoppas du mår bättre snart

2010-12-17 @ 11:16:00
URL: http://momarorie.blogg.se/
Postat av: Terre

skrattar förstår att Wilma inte kan göra annat än att sprida glädje i din annars "hopplösa" vardag (tycker sååå synd om dig). Sicken gran ni fått, hälsa Wilma att hon när som helst får komma hem å julpynta hos mig =)

stor kram till dig!

2010-12-17 @ 17:39:06
URL: http://sessantessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0