Shopping, löptur och tunnbröd

Wilmis är på benen igen och man kan nästan tro att hon aldrig haft ont. Blev sakta bättre under gårdagen och imorse sprang hon omkring igen. Är det något man lärt sig så är det att inte bli hysterisk över alla konstiga saker som inträffar, barn verkar dra på sig allt möjligt skumt. Blir jobb hemifrån imon iallafall så förkyldningen får lägga sig helt

Idag tog jag och jessica cyklarna till Allum. Blev en rejäl shopping och hittade allt jag var ute efter. Nya spring kläder och lite annat smått å gott

Nu är jag hemkommen efter att invigt nya löparskorna. Blev 8an idag och det känns riktigt bra. Fortfarande inte jättekul men orkar mer och mer.

Som belöning blir det nybakta tunnbröd med västerbotten ost och krabbklor.
Testar ett nytt recept som jag hittade här, hoppade över sockret. Får återkomma med hur det smakade
http://www.kokaihop.se/recept/mjukt-tunnbrod-i-stekpanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0