Girls night

Dålig uppdatering på sistone, skyller på semestern. Skall sätta mig och lägga in lite mumsiga recept som gjorts på sistone när det blir tillfälle

På lördag är det äntligen dags för Tesse och Jimmys bröllop, skall bli så kul! För att komma i stämning skall vi tjejer ses oss Tesse idag och äta, dricka vin och övernatta. Cosmopolitan ingredienserna är packade ;) Imon blir det dukning och piffning i lokalen sen väntar bakning av 80 cupcakes för min del =)! 

Blivande bruden och jag för ett par år sen, aningen förfriskade tror jag


Kommentarer
Postat av: RobinRazz

De där kakorna kommer bli ett lyckat inslag, tur att jag inte kommer vara där;P

2010-08-13 @ 18:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0