Stor tjej

Wilma är stor tjej nu. 3 år imon. Kan nästan allt och lagt bebis sakerna på hyllan. Slutat med napp, blöja, välling och somnar själv (nästan). Har egna kompisar, sjunger sånger som jag inte kan, lär oss lekar hon lärt sig på förskolan...växer upp helt enkelt. För mig kommer hon dock alltid vara min LILLA tjej

Var uppe och tittade till henne nyss. Trodde hon hade somnat men nä då. Satt och pratade med favvo dockan i sängen "vet du, jag fyller år snart". Hur sött är inte det då? Tårögd mamma =)

Nu sussar hon iallafall lika gott som på bilden nedan. Samma lilla prinsessa, bara aningen mer hår och kan lite mer saker



Kommentarer
Postat av: Jessica

Tårögd gudmor...

2010-04-23 @ 10:10:09
URL: http://jessicaspace.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0