Slapp lördag

Idag har det varit en riktigt slapp lördag. Känner mig fortfarande inte helt kry. Haft magnus mor&far på fika annars har det inte hänt mycket, mest sovigt.

Lina, Johan och Vincent har flyttat till sävedalen idag. Tråkigt att inte varit med och hjälpt dom men jag hoppas det gått bra. Väldigt kul att vi kommer bo närmre nu!

Nu är det strax dax för middag. Jag har lyx idag och får middagen serverad på bordet. Medans magnus lagar mat sitter jag och Wilmis brevid och äter ost&kex och frågar hur det går =) Wilmas favorit är mjuk vitlöksost och min är blåmögel med hjortronsylt.

På menyn idag står fläskfile, vitklökssmör, klyftpotatis och cafe de paris sås. Några recept finns inte eftersom vi kör på halvfabrikat idag




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0