Nakenlampa

Godmorgon på er!

Inatt fick Wilmis feber så idag är vi hemma och myser. Precis ätit frukost, tänt en brasa och krypit ner i soffan framför nicke nyfiken & datorn med kaffe och varm saft. Rätt mysigt om man får vara elak och säga så när lillan är sjuk =)

Har haft en paus i fixandet här hemma men nu har jag fått ny energi och sugen på att göra allt här! Hallen utanför vårat sovrum är nu målad och nu skall den inredas med matta, lampa och tavlor. Är sugen på någon lurvig matta i vit nyans. Som kontrast till alls nya skall jag försöka fjäska med svärfar om att få några tavlor som han målat, han är riktigt duktig. Går inte helt i samma stil som övriga inredningen men kan vara fint att bryta av med något personligt. Lampa funderar jag på denna nakenlampan, vad tycker ni? Fin/ful är nog min åsikt men ändå cool. Finns på bla svensson i lammhult så det får nog bli ett besök dit någon dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0